• info@ranginpash.com
  • 09121154350
  • اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۳
  • ۱
    سبد خرید

    درباره ما

    شرکت رنگین پاش صنعت

    شرکت رنگین پاش صنعت سهامی خاص در سال 1384 و با هدف  واردات و تامین تجهیزات رنگ امیزی و خطوط انتقال رنگ، تجهیزات پاشش رنگ پودری، تجهیزات پنوماتیک(بادی)، و ابزار الات هیدرولیک شروع به فعالیت کرده است.

    در حوزه تجهیزات رنگ امیزی  پس از سال ها کسب تجربه در بازار  و بررسی انواع تجهیزات رنگ امیزی در بازار ایران متوجه قابلیت های بالای محصولات Prona تایوان شده و موفق به اخذ نمایندگی انحصاری این برند شده و این نام تجاری را در ایران به ثبت رساندیم.

    شرکت Prona یک کارخانه مادر جهت تولید انواع پیستوله اعم از دستی و اتوماتیک – پمپ های دیافراگمی – همزنها و انواع پیستوله های خاص بوده و با توجه به کیفیت محصولات و توجه ویژه این شرکت به کنترل محصولات تولیدی خود در زمره مطرح ترین تولید کننده در جنوب شرقی اسیا بوده و همچنین برای تعدادی از برند های مطرح اروپایی و امریکایی محصول تولید میکند.

    در حوزه سند بلاست  علاوه بر ساخت دیگ های سند بلاست برای استفاده در فضای باز برای چندین موسسه معتبر اقدام به طراحی و ساخت کابین های سند بلاست همراه با سایکلون و غبار گیر نموده ایم .

    در زمینه ابزار الات بادی با چندین سال تجربه فروش در بازار ابزار ایران کاملا به این حوزه و برند های موجود در این حوزه اشراف کامل داشته و سعی بر ان است که بهتریت ها را در این زمینه معرفی کنیم.

    رسالت اصلی این شرکت در تمامی حوزه های  کاری همواره  ارایه محصولات با کیفیت و دارای استاندارد های معتبر جهانی ضمنا جلب رضایت همکاران و مصرف کنندگان محترم میباشد به نوعی که سرمایه این کشور با محصولات بی ارزش و فاقد کیفیت به هدر نرود.

    شرکت رنگین پاش صنعت مالک برند های Cefixit , Prona در اداره ثبت اسم تجاری ایران میباشد.